Now Reading
Ζώντας σε καραντίνα: Tips από Διεθνείς Θεσμούς

Ζώντας σε καραντίνα: Tips από Διεθνείς Θεσμούς

Καινούριες λέξεις ήρθαν στη ζωή μας, lockdown, social distancing. Μαζί και μια καινούρια πραγματικότητα. Μια καθημερινότητα, που πρέπει να εφαρμόσουμε, πολύ απλά για να επιβιώσουμε. PCS,  Smartphones και Tablets στην πρώτη γραμμή, μέσα σε αυτή τη  παρατεταμένη,  όπως φαίνεται, καραντίνα στην οποία βρισκόμαστε.

Παρά το όλο αυτό συνονθύλευμα από τηλέφωνα, βιντεοκλήσεις, e – learning και τηλεδιασκέψεις για λόγους προσωπικούς και επαγγελματικούς, είναι καλό να δημιουργήσουμε μια ρουτίνα καθημερινότητας, η οποία θα μας βοηθά κυρίως σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο.

Η ρουτίνα για τα παιδιά είναι απαραίτητη ακόμα και στην καραντίνα

Το κλείσιμο των σχολείων και η λειτουργία της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τους γονείς. H Unicef συμβουλεύει τους γονείς να δημιουργήσουν μαζί με τα παιδιά τους ένα δικό τους ευέλικτο πρόγραμμα δραστηριοτήτων. Είναι πολύ βασικό τα παιδιά να έχουν την καθημερινή τους ρουτίνα, ακόμα και σε καταστάσεις social distancing, καθώς νιώθουν ασφάλεια και σταθερότητα.

Image by skeeze from Pixabay
Πώς μιλάμε στα παιδιά για τον COVID-19;

Σύμφωνα με την UNICEF, τα παιδιά έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν την αλήθεια για το τι συμβαίνει στον κόσμο. Από την άλλη πλευρά οι γονείς είναι υποχρεωμένοι να διαφυλάττουν τα παιδιά τους από στρεσογόνες καταστάσεις. Γι’ αυτό η καλύτερη λύση είναι να χρησιμοποιούν συγκεκριμένο λεξιλόγιο προσπαθώντας να περιγράψουν αυτό που ζούμε σήμερα, ελέγχοντας παράλληλα τις αντιδράσεις των παιδιών τους.

Τι γίνεται με την σωματική άσκηση;
Image by StockSnap from Pixabay

Το γεγονός ότι έχουν κλείσει γυμναστήρια και χώροι αθλητισμού δεν σημαίνει, ότι πρέπει να σταματήσει κάποιος να γυμνάζεται.  Αυτό αποτελεί και παρότρυνση του ΟΗΕ, ο οποίος συνεργάζεται με influencers προς την κατεύθυνση αυτή.  Με αφορμή μάλιστα την 7η Απριλίου, που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας, ο ΟΗΕ σχεδιάζει ήδη την κατάλληλη επικοινωνιακή καμπάνια, ενθαρρύνοντας τον κόσμο να συνεχίσει να φροντίζει την φυσική του κατάσταση. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συστήνει 150 λεπτά άσκησης μέτριας έντασης ή 75 λεπτά πιο έντονης άσκησης (την εβδομάδα) ή έναν συνδυασμό και των δύο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ζήτα τη Μάσκα 19...

Τέλος η UNICEF, συμβουλεύει τους εφήβους να προσπαθήσουν να βρουν καινούριους τρόπους επικοινωνίας μέσω των social media. Για παράδειγμα μπορούν να οργανώνουν challenge στο Tik – Tok του τύπου #safehands.

Image by ShonEjai from Pixabay

Μένουμε ψύχραιμοι, μένουμε σπίτι και προσπαθούμε για το καλύτερο, με αισιοδοξία και κουράγιο!

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!