Now Reading
Τροφές για νεανική όψη, σε κάθε ηλικία!

Τροφές για νεανική όψη, σε κάθε ηλικία!

Αγαπημένες μου, με λίγα λόγια, σε αυτό το άρθρο θ’ ασχοληθούμε με τις τροφές που μπορούν να μας δώσουν νεανική όψη, σε όποια ηλικία κι αν βρισκόμαστε. Συνήθως όλοι μας δίνουμε προτεραιότητα σε καλλυντικά σκευάσματα, φροντίζοντας το δέρμα μας. Ξεχνάμε όμως ότι πρωτίστως η ομορφιά είναι περισσότερο… εσωτερική υπόθεση!

Ακολουθούν λοιπόν, τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά που αξίζει να τρώτε καθημερινά (ή, τουλάχιστον, θα πρέπει πάντα να βρίσκονται στη λίστα του εβδομαδιαίου μενού σας). Υπόσχονται να σας βοηθήσουν ώστε να δείχνετε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας, όσο μεγαλώνετε!

Βατόμουρα

Τα βατόμουρα είναι μια πλήρως αντιοξειδωτική τροφή και τα αντιοξειδωτικά είναι σαν υπερήρωες στη μάχη κατά της γήρανσης του δέρματος! Βοηθούν στην επιβράδυνση της γήρανσης σε κυτταρικό επίπεδο και στην απομάκρυνση των ελεύθερων ριζών. Έχουν υπέροχη γεύση και μπορούν να ενταχθούν στη διατροφή μας φρέσκα, αποξηραμένα, μέσα σε σαλάτες ή μαζί με το αγαπημένο μας γιαούρτι.

Φράουλες

Όμορφες, κατακόκκινες, μυρίζουν Άνοιξη και μας φτιάχνουν τη διάθεση. Τι άλλο μπορούν να μας προσφέρουν όμως; Ένα φλιτζάνι φράουλες (περίπου οκτώ) περιέχει περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι! Η βιταμίνη C βοηθά όσο καμία άλλη βιταμίνη, στην παραγωγή κολλαγόνου, οπότε είναι εκπληκτικός σύμμαχος ενάντια σε ρυτίδες και λεπτές γραμμές.

Καρότα

Μάλλον ο Bugs Bunny κάτι περισσότερο ήξερε! Τα καρότα είναι γεμάτα με καροτενοειδή, τα οποία το σώμα μας τα μετατρέπει σε βιταμίνη Α. Τα καροτενοειδή, προστατεύουν το δέρμα, τους ιστούς και τα κύτταρα από περιβαλλοντικές τοξίνες και ασθένειες που προκαλούν οξειδωτική βλάβη (δηλαδή ρυτίδες).

Φακές

Αυτά τα όσπρια μπορούν να χαρακτηριστούν θησαυρός ομορφιάς. Περιέχουν βιταμίνες Β και βιοτίνη, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγιή ανάπτυξη των μαλλιών. Μας δίνουν οφέλη για το δέρμα, τα νύχια, τα δόντια! Είναι επίσης γεμάτες με πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, τα δύο θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στη διατήρηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Στρείδια

Ακόμη κι αν δεν είστε λάτρεις αυτού του όστρακου, μάλλον θα πρέπει ν’ αλλάξετε γνώμη! Τα στρείδια είναι πλούσια σε ψευδάργυρο. Η ανεπάρκεια ψευδαργύρου είναι μια γνωστή αιτία της ακμής και ο ψευδάργυρος βοηθά στην προστασία των πρωτεϊνών κολλαγόνου και ελαστίνης, οι οποίες διατηρούν το δέρμα σας νέο και ανθεκτικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κόκκινες πιπεριές

Οι κόκκινες πιπεριές είναι γεμάτες με βιταμίνη C (τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη C από ένα πορτοκάλι) , στην πραγματικότητα! Όπως αναφέρουν κορυφαίοι δερματολόγοι, η βιταμίνη C συμβάλλει στο σχηματισμό κολλαγόνου και αποτρέπει τη βλάβη των ελεύθερων ριζών. Έχουν επίσης σούπερ αντιοξειδωτική δράση και καταπολεμούν φλεγμονές και ατέλειες του δέρματος.

Μανιτάρια Shiitake

Τα μανιτάρια Shiitake έχουν αποδειχθεί ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Η προσθήκη μανιταριών shiitake στη διατροφή σας μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της επιδερμίδας επειδή είναι γεμάτα με ένα ορυκτό που ενισχύει το κολλαγόνο. Ποιο ορυκτό; Μα φυσικά τον χαλκό! Αυτά τα μανιτάρια είναι επίσης πλούσια σε ένα αντιοξειδωτικό που ονομάζεται L-ergothioneine, το οποίο έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην φυσική διαδικασία απολέπισης του δέρματος.

Οι επιλογές είναι ατελείωτες! Σας αφήνω μια λίστα με διατροφικός θησαυρούς, ώστε να επιλέξετε όσους και οποίους σας αρέσουν! Εμπλουτισμένες τροφές που η κατανάλωση τους, θα κάνει το δέρμα σας να λάμπει με την πάροδο του χρόνου!

  1. Ηλιόσποροι
  2. Σκόρδο
  3. Σολωμός
  4. Πράσινο τσάϊ
  5. Αμύγδαλα
  6. Λάχανο
  7. Προϊόντα ολικής αλέσεως
  8. Βοδινό κρέας
  9. Λάδι καρύδας

View Comment (1)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!