Now Reading
Πώς να καταπολεμήσεις το φόβο και την ανησυχία που προκαλεί η πανδημία

Πώς να καταπολεμήσεις το φόβο και την ανησυχία που προκαλεί η πανδημία

Η σωματική άσκηση είναι ακόμη ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να εκτονώσουμε την όποια ένταση ή ανησυχία υπάρχει.

Πως να καταπολεμήσεις το φόβο… Οι τελευταίες εβδομάδες είναι για όλους μας πρωτόγνωρες. Η καθημερινότητα και οι συνήθειες μας έχουν αλλάξει. Επιπλέον, η ένταση των συναισθημάτων μας έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα.

Συναισθήματα άγχους, φόβου, ανησυχίας και άλλα πολλά κάνουν την εμφάνιση τους.

Τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά τα συναισθήματα;
Πώς να καταπολεμήσεις το φόβο και την ανησυχία που προκαλεί η πανδημία

Το πρώτο και κύριο στοιχείο που έχουμε να κάνουμε είναι να αναγνωρίσουμε αυτά τα συναισθήματα.
 Όσο πιο συγκεκριμένο είναι ένα συναίσθημα, τόσο περισσότερους τρόπους μπορούμε να βρούμε για να το διαχειριστούμε και να το αντιμετωπίσουμε. 

Τα συναισθήματα εμφανίζονται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ποιότητα των σκέψεων μας.
Ό,τι βλέπουμε, ακούμε και πράττουμε αναπόφευκτα επηρεάζει την σκέψη μας.

Χρειάζεται λοιπόν να αναλάβουμε την ευθύνη για όσες πληροφορίες “καταναλώνουμε” καθημερινά.

Βήματα για να διαχειριστούμε καλύτερα τα συναισθήματα του φόβου και της ανησυχίας 
Περιορισμός της έκθεσης μας στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πώς να καταπολεμήσεις το φόβο και την ανησυχία που προκαλεί η πανδημία

Φυσικά καλή είναι η ενημέρωση, αλλά με μέτρο. Επέλεξε μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών ή ενημέρωσης, καθώς δεν παρουσιάζονται όλες οι ειδήσεις αντικειμενικά. 

Εκφράζουμε τα συναισθήματα μας

Το να εκφράζουμε τις ανησυχίες, τους φόβους και το άγχος μας ελεύθερα είναι σίγουρα ένας τρόπος να διαχειριστούμε τα αρνητικά συναισθήματα μας. 

Διατηρούμε μια ρουτίνα καθημερινότητας

Όσο κι αν είναι δύσκολο το να διατηρήσουμε μια ρουτίνα αυτή την περίοδο, η διαμόρφωση μιας προσωρινής ρουτίνας μπορεί να μας δώσει με το πέρασμα των ημερών μια αίσθηση ασφάλειας. Η έλλειψη προγράμματος στην καθημερινότητα είναι από μόνη της μια πηγή άγχους για πολλούς ανθρώπους. Φυσικά αναφερόμαστε σε μια σχετική σταθερότητα στις ώρες ύπνου, γευμάτων και ίσως δραστηριοτήτων που θα επιλέξουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σωματική άσκηση
Η σωματική άσκηση είναι ακόμη ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να εκτονώσουμε την όποια ένταση ή ανησυχία υπάρχει.
Η σωματική άσκηση είναι ακόμη ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να εκτονώσουμε την όποια ένταση ή ανησυχία υπάρχει.

Η σωματική άσκηση είναι ακόμη ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος να εκτονώσουμε την όποια ένταση ή ανησυχία υπάρχει. Μήπως είναι καιρός να βγούμε για περπάτημα κοντά στο σπίτι;

Περισσότερο από το καθετί θα πρέπει να θυμόμαστε πως δεν είμαστε μόνοι μας σε όλο αυτό. Στην πραγματικότητα μεγάλος μέρος του πληθυσμού της γης βιώνει τα ίδια ακριβώς συναισθήματα με εμάς. Αυτά τα συναισθήματα μας ενώνουν.

Είμαστε μαζί και ας μην είμαστε κοντά.

Το περνάμε όλοι αυτό που συμβαίνει, ο καθένας με τον δικό του μοναδικό τρόπο.  Και ακόμα κι αν δεν μπορούμε να είμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον και όμως είμαστε μαζί.

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!