Now Reading
Πώς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου τους χειμερινούς μήνες

Πώς να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου τους χειμερινούς μήνες

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα δίκτυο αλληλεπίδρασης και αντίδρασης στο εσωτερικό του οργανισμού μας. Αποτελεί ένα από τα πιο περίπλοκα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Πολλές συνήθειες της καθημερινής μας ζωής το καταστέλλουν δυστυχώς. Η θωράκιση του οργανισμού μας με ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα βοηθάει και στην άμυνα του οργανισμού κατά των ιώσεων και του κρυολογήματος, αλλά και στο να αντιμετωπίζουμε καλύτερα οποιαδήποτε κατάσταση προκύψει. Πάμε να δούμε, λοιπόν, πως μπορούμε να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας και να ενδυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Διατροφή

Πρωτεΐνη, αμινοξέα, φυτικές ίνες είναι στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνονται στη διατροφή σου καθημερινά, αν θέλεις να χτίσεις ένα γερό ανοσοποιητικό. Φρούτα εποχής, πράσινες σαλάτες και προϊόντα ολικής άλεσης είναι τα όπλα σου για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Εναλλακτικά, πιες φρουτοχυμούς για να πάρεις τα απαραίτητα συστατικά που χρειάζεσαι. Προσοχή όμως, θα τους φτιάχνεις μόνη σου στο σπίτι, όχι έτοιμους. Πολλά φρουτάκια στο blender και είσαι έτοιμη. Του εμπορίου είναι γεμάτοι ζάχαρη και συντηρητικά, ό, τι χειρότερο για την υγεία μας.

Νερό

Η καλή ενυδάτωση των κυττάρων μας συμβάλλει στην υγεία του δέρματος μας, γίνεται πιο λαμπερό, έχουμε λιγότερους πονοκεφάλους, λιγότερους μυϊκούς σπασμούς και βοηθάει, επίσης, στην ενεργοποίηση της άμυνας του οργανισμού σου. Ακόμη, στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου, στη διάθεση και στην ενέργεια μας. Ενδείκνυται 2 με 3 λίτρα ημερησίως.

Όχι στις κακές συνήθειες

Η κατανάλωση πρόχειρου φαγητού ή ο καθιστικός τρόπος ζωής, το αλκοόλ, το κάπνισμα, είναι κακές συνήθειες, οι οποίες δεν βοηθούν το ανοσοποιητικό σου σύστημα να ενισχύσει την άμυνα του. Περιόρισε την κατανάλωση ζάχαρης, φάε φρέσκα φρούτα και λαχανικά, κόψε το κάπνισμα και περιόρισε το αλκοόλ. Βγες για περπάτημα και το ανοσοποιητικό σου θα σε ευγνωμονεί.

Άσκηση

Ελαφριά, μέτριας ή υψηλής έντασης άσκηση, δεν έχει καμία σημασία. Ξεκίνα με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου, όπως να χρησιμοποιείς τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, για κοντινές αποστάσεις πήγαινε με τα πόδια και μην χρησιμοποιείς αυτοκίνητο. Βγες για περπάτημα στη φύση εναλλακτικά ή κάνε ασκήσεις στο σπίτι μόνη σου. Δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου με τις διαφορές που θα διαπιστώσεις σε ένα μόλις μήνα. Το καλύτερο δώρο για τον οργανισμό σου!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Φέτος βάλε στόχους

Καλή ψυχολογία και θετική σκέψη

Διώξε μακριά το άγχος και τη στεναχώρια. Βάλε τις υποχρεώσεις σου σε μία τάξη για να περισσεύει χρόνος για σένα αποκλειστικά. Κάνε ό, τι σε ευχαριστεί και σε γεμίζει. Τέλος, απέβαλλε από τη ζωή σου τοξικές καταστάσεις και ανθρώπους. Να θυμάσαι πως όλα αυτά τα αξίζεις! Να θυμάσαι πως το να αγαπάς και να φροντίζεις τον εαυτό σου είναι το πρώτο βήμα για καλύτερη υγεία!!!

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!