Now Reading
Περπατάμε χάνοντας βάρος

Περπατάμε χάνοντας βάρος

Αγαπημένες μου, το θέμα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως… επίκαιρο! Γίνεται να περπατάμε χάνοντας βάρος; Φυσικά και γίνεται. Ειδικά αυτή την περίοδο που οι έξοδοι μας έχουν περιοριστεί στους απλούς περιπάτους. Μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε!

Όταν έχουμε στο μυαλό μας την απώλεια βάρους, την συνδυάζουμε με σωματική άσκηση που περιλαμβάνει τρέξιμο ή ώρες προπόνησης στο γυμναστήριο. Όπως γίνεται όμως με όλα στη ζωή, δεν είναι όλα για όλους εκτός από το περπάτημα! Είναι ο πλέον εύκολος, διασκεδαστικός, χαλαρωτικός και αποτελεσματικό τρόπος να χάσουμε βάρος, αν γίνει σωστά! Και φυσικά μιλάμε για το ενεργητικό περπάτημα και όχι για μια χαλαρή βόλτα στα μαγαζιά.

Για την υγεία

Περίπου 2 εκατομμύρια θάνατοι ετησίως αποδίδονται σε σωματική αδράνεια, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Ο καθιστικός τρόπος ζωής ευθύνεται για αμέτρητα προβλήματα υγείας, συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω:

  • καρδιαγγειακές παθήσεις
  • διαβήτης
  • παχυσαρκία
  • καρκίνο του παχέος εντέρου
  • υψηλή πίεση του αίματος
  • οστεοπόρωση
  • διαταραχές των λιπιδίων
  • κατάθλιψη

Το περπάτημα μόλις 7.500 βημάτων την ημέρα (εκ των οποίων 3.000 από αυτά θα πρέπει να γίνει με γρήγορο ρυθμό) θα μπορούσε να είναι αρκετό για την πρόληψη του διαβήτη τύπου II.Θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι τα 3.000 βήματα αντιστοιχούν περίπου σε 30′ της ώρας.

Περπατάμε χάνοντας βάρος

Εκτός της πρόληψης από πολλές ασθένειες, το περπάτημα είναι εξαιρετικός τρόπος να προστατεύονται οι αρθρώσεις μας, σε αντίθεση με το τρέξιμο.

Πως θα το κάνω σωστά

Σωστά παπούτσια : Ο μόνος “εξοπλισμός” που είναι απαραίτητος για το περπάτημα (εκτός αν είναι στην παραλία) είναι παπούτσια που είναι πιθανό να έχετε ήδη ένα ζευγάρι κατάλληλο στο σπίτι! Τα «παπούτσια για περπάτημα» διαθέτουν εύκαμπτα πέλματα, επιτρέπουν την πλήρη κίνηση στο πόδι, και είναι μαλακά.

Μουσική : Έχοντας μια υπέροχη μουσική επένδυση στον περίπατό σας, θα σας παρακινήσει να “ανεβάσετε το ρυθμό” πιο δυνατά και να προχωρήσετε πιο μακριά κάθε φορά! Το καλύτερο είναι ότι μάλλον δεν θα παρατηρήσετε καν την επιπλέον προσπάθεια που καταβάλετε μέρα με τη μέρα. Αναζητήστε τραγούδια που κυμαίνονται μεταξύ 75 και 130 BPM. Αυτοί οι ρυθμοί θα σας βοηθήσουν να συγχρονίσετε το ρυθμό στα αυτιά σας, με το ρυθμό στα πόδια σας!

Περπατάμε χάνοντας βάρος

Πλάνο διαδρομής : Θα ήταν καλό πριν ξεκινήσετε τον περίπατό σας, να έχετε κατά νου περίπου τη διαδρομή που θα ακολουθήστε. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να γνωρίζετε και να παρακολουθείτε κάθε φορά το πόσα χιλιόμετρα κάνατε. Προτιμήστε διαδρομές κοντά στη φύση, όσο γίνεται, ώστε να έχετε αρκετό οξυγόνο και όμορφη θέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Περπατάμε χάνοντας βάρος

Ήλιος: Προτιμήστε να κάνετε το περπάτημα σας σε ώρες που υπάρχει ακόμη φως έξω. Όσο περίεργο κι αν σας ακούγεται, αυτό βοηθά στο να τρώτε λιγότερο. Έρευνες έδειξαν ότι οι ενήλικοι που εκτέθηκαν στο φως του ήλιου μετά το ξύπνημα, είχαν χαμηλότερες συγκεντρώσεις της ορμόνης “λεπτίνης”. Πρόκειται για την ορμόνη της “πληρότητας” , ενώ εκείνοι που εκτέθηκαν σε μπλε φως (το είδος από ενεργειακά αποδοτικούς λαμπτήρες) είχαν υψηλότερα επίπεδα λεπτίνης, και κατανάλωσαν περισσότερες θερμίδες.

Tips για απώλεια βάρους
  • Η καλύτερη στρατηγική για τη μείωση του ποσοστού σωματικού λίπους είναι να κάνετε τον περίπατό σας αμέσως μετά το ξύπνημα. Το σώμα σας έχει ήδη έλλειμμα θερμίδων και θα αναφλέξει την ικανότητα καύσης λίπους του σώματός σας. Τα επίπεδα γλυκογόνου εξαντλούνται κατά τη διάρκεια του ύπνου, οπότε το σώμα σας θα χρησιμοποιεί το σωματικό λίπος ως πηγή ενέργειας! Κοινώς… θα το κάψετε!
  • Να έχετε διακυμάνσεις στην ταχύτητα. Είναι απαραίτητο τα 30′ της ώρας, να αυξάνετε το ρυθμό σας πάντα. Μετά από αυτά τα 30′ όμως θα πρέπει να χαλαρώσετε κάπως για λίγα λεπτά και να αυξήσετε ξανά την ταχύτητά σας μετά από 20′. Είναι ένας τρόπος για να δώσετε επιπλέον ώθηση στο μεταβολισμό σας και να κάψετε περισσότερο λίπος. Το ιδανικό είναι η όλη διαδικασία να αγγίξει τα 10.000 βήματα ημερησίως.
  • Σημαντικό είναι να συμμετέχουν και τα χέρια σας. Θα πρέπει να τα κουνάτε στον ίδιο ρυθμό που περπατάτε, ώστε να κυκλοφορεί σωστά το αίμα, και να γυμνάστε και το πάνω μέρος του σώματος. Στο βάδισμα προς τα εμπρός, ο καρπός σας πρέπει να βρίσκεται κοντά στο κέντρο του στήθους σας.

Κάθε μέρα, επιλέξτε να περπατήσετε για λίγα λεπτά και σε κάποιο ανηφορικό έδαφος. Ξεκινήστε από μια μικρή ανηφόρα τις πρώτες μέρες και όσο περνά ο καιρός, μπορείτε να ανεβαίνετε και μεγαλύτερες.

Περπατάμε χάνοντας βάρος

Το περπάτημα, αν καταφέρετε να το εντάξετε στην καθημερινότητα σας, θα διαπιστώσετε τα αμέτρητα οφέλη που θα προσφέρει στη σωματική αλλά και στην ψυχική σας υγεία! Πολύ καλή ιδέα θα ήταν, αν είστε άνθρωποι που θέλουν παρέα σε αυτή την υπέροχη συνήθεια, να επιλέξετε κάποιον διασκεδαστικό φίλο! Πολλοί επαγγελματίες, τονίζουν πως το γέλιο, μας κάνει να καίμε περισσότερες θερμίδες!

Μετά τον περίπατό σας, μπορείτε να επιλέξετε την κατανάλωση πρασίνου τσαγιού, νερού, αμυγδάλων και ενός φυσικού χυμού!

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!