Now Reading
Η εβδομάδα μόδας του Μιλάνου θα γίνει διαδικτυακά και με πολλές εκπλήξεις!

Η εβδομάδα μόδας του Μιλάνου θα γίνει διαδικτυακά και με πολλές εκπλήξεις!

Αυτή λοιπόν η Εβδομάδα Μόδας θα είναι ανοιχτή για τους σχεδιαστές τόσο αντρικών όσο και γυναικείων σειρών, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν όχι μόνο τις κύριες αλλά και τις ενδιάμεσες συλλογές τους. Έτσι, αναμένεται να δούμε και resort collections του 2021, ενώ κάποιοι designers αντρικών ρούχων ενδεχομένως να είναι έτοιμοι να δείξουν και τα ανοιξιάτικα του 2021.

Πρόκειται για κάτι ανάμικτο…

λέει o Capasa, και επαφίεται στον κάθε σχεδιαστή να αποφασίσει για το μήνυμά του. «Το πλεονέκτημα είναι ότι στον ψηφιακό κόσμο είσαι απολύτως ελεύθερος. Βρίσκεις τον δικό σου τρόπο έκφρασης. Είπαμε σε όλους “έχετε στη διάθεσή σας από ένα έως δεκαπέντε λεπτά και αποφασίζετε τι θέλετε να δείξετε”». Έτσι, το πιθανότερο είναι ότι θα παρουσιαστούν συλλογές με ετερόκλητα formats. Για παράδειγμα, ο Ermenegildo Zegna θα συνδυάσει μια φυσική με μια ψηφιακή πασαρέλα, κι έτσι το show του μπορεί να μοιάζει κάπως πιο παραδοσιακό, ενώ για άλλους η επίδειξη μπορεί να είναι σαν μια ταινία μόδας ή μια συνέντευξη ή μια φωτογράφιση backstage.

Photo from Pinterest
«Milano Fashion Week Digital»

Με επίσημη ονομασία «Milano Fashion Week Digital», η online Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ακολουθεί τα βήματα της ψηφιακής Εβδομάδας Μόδας της Σαγκάης και της virtual Εβδομάδας Μόδας του Ελσίνκι, αλλά και της απόφασης για την ψηφιακή London Fashion Week, που θα γίνει στις αρχές Ιουνίου.

Μέσα από το website

και τα social media της Camera della Moda, το μήνυμα της ιταλικής μόδας θα μεταδοθεί στον κόσμo! Θα υπάρχουν δε και virtual showrooms και πάνελ. Το ψηφιακό αυτό event έρχεται μετά την πολύ επιτυχημένη ψηφιακή παρουσίαση των μιλανέζικων prêt-à-porter συλλογών για το φθινόπωρο του 2020 που έγινε στην Κίνα. event αυτό το παρακολούθησαν περισσότεροι από 25 εκατομμύρια θεατές, σύμφωνα με τα live views στις πλατφόρμες Tencent και Weibo.

H επιτυχία εκείνου του ψηφιακού event, μάλιστα, έδωσε την ιδέα κάτι αντίστοιχο να συνοδεύει πάντα και τις φυσικές Fashion Weeks, σημειώνει ο Capasa.

Photo from Pinterest
Ωστόσο…

επισημαίνεται ότι μια ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας δεν πρόκειται και ούτε πρέπει να αντικαταστήσει τις φυσικές επιδείξεις που είναι ακόμα προγραμματισμένες για τον Σεπτέμβρη. Ήδη, ο Giorgio Armani έχει ανακοινώσει ότι τα brands του θα παρουσιάσουν τις αντρικές και γυναικείες συλλογές τους για την άνοιξη του 2021 στην Εβδομάδα Μόδας του Σεπτεμβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Photo from Pinterest
Η σημασία αυτών των ψηφιακών «θεμάτων»

όπως χαρακτηρίζει αυτά τα digital events ο Capasa, είναι να στρέφεται το ενδιαφέρον στην ιταλική μόδα όταν είναι απαραίτητο. Συνεπώς, «θα μπορούσαμε να έχουμε ένα θέμα όποτε θέλουμε. Μία φορά τον χρόνο, δύο φορές τον χρόνο, μία φορά στα δύο χρόνια». Η απόφαση που πάρθηκε τώρα ήταν για να βοηθήσει τους σχεδιαστές να έχουν μια περίοδο πωλήσεων πριν από τον Σεπτέμβρη.

Photo from Pinterest

Ο χρόνος που είναι διαθέσιμος μέχρι τον Ιούλιο είναι λίγος, άρα οι συλλογές που θα παρουσιαστούν πιθανόν να είναι μικρές. O Capasa λέει ότι θα είναι σημαντικές και ότι, αν αυτή η διοργάνωση αποδειχθεί αποτελεσματική, ίσως εμπνεύσει τους καταναλωτές να κάνουν πιο συνειδητοποιημένες αγορές και να ενθαρρύνουν και τα brands να στραφούν περισσότερο στη βιωσιμότητα. «Ας δούμε τι θα συμβεί. Ελπίζουμε ότι μπορούμε να φέρουμε λίγη καλή ενέργεια με αυτήν τη νέα οπτική. Ότι όλοι πρέπει να έχουμε μια πιο συνειδητή συμπεριφορά», σημειώνει.

Photo from Pinterest

Με πληροφορίες από την Vogue.

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!