Now Reading
Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας στην εγκυμοσύνη!

Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας στην εγκυμοσύνη!

Lactobacillus bulgaricus bateria

Αγαπημένες μου, ο τίτλος τα λέει όλα! Ήρθε ο καιρός να μιλήσουμε για το πως ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ειδικά αυτή την περίοδο, πολλές είναι οι εγκυμονούσες που ανησυχούν για τη διασφάλιση της υγείας τους. Όλοι προσπαθούμε ν’ αλλάξουμε τις συνήθειες μας για να φτιάξουμε μια “ασπίδα” έναντι του κορονοϊού, και πόσο μάλλον οι μέλλουσες μαμάδες.

Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας στην εγκυμοσύνη!

Ας… ξε-αγχωθούμε λίγο και ας δώσουμε προσοχή, ώστε όλα να τα δούμε πιο εύκολα!

Σίδηρο!

Ο σίδηρος είναι ένα βασικό μέταλλο που βοηθά στη διατήρηση του ανοσοποιητικού μας συστήματος σε καλό επίπεδο. Πόσο μάλλον κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ο σίδηρος ενισχύει τα επίπεδα ενέργειας και αυξάνει την αντίστασή μας στο στρες, στις λοιμώξεις και στις ασθένειες.

Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας στην εγκυμοσύνη!

Το 50% όλων των εγκύων γυναικών έχουν αναιμία ανεπάρκειας σιδήρου, ιδίως κατά το τρίτο τρίμηνο. Η οδηγία των γιατρών είναι η χορήγηση του σιδήρου σε μορφή κάψουλας ή σε κάποια αμπούλα.

Πέρα από τη φαρμακευτική του μορφή, οι έγκυες που έχουν την ανάγκη επιπλέον σιδήρου, μπορούν να το ενισχύσουν ακόμη περισσότερο, με φυσικό τρόπο. Οι καλές διατροφικές πηγές σιδήρου περιλαμβάνουν σκούρα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά (σπανάκι, λάχανο). Ολικής αλέσεως εμπλουτισμένα δημητριακά, ζυμαρικά και ψωμιά. Άπαχα πουλερικά, κόκκινο κρέας και χοιρινό. Και φυσικά πιπεριές και όσπρια!

Βιταμινη D

Η βιταμίνη D είναι γνωστή ως η βιταμίνη «ηλιοφάνειας» επειδή το σώμα την δημιουργεί φυσικά όταν το δέρμα εκτίθεται στις ακτίνες UV του ήλιου. Υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού βοηθώντας στη ρύθμιση των κυττάρων που εστιάζονται στην καταπολέμηση των λοιμώξεων.

Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας στην εγκυμοσύνη!

Συνήθως τα επίπεδα αυτής της βιταμίνης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης “πέφτουν”. Επειδή μπορεί να μην είναι πάντα δυνατό να λαμβάνετε την ημερήσια δόση βιταμίνης D από τον ήλιο, μπορείτε να την αποκτήσετε μέσω ενός συνδυασμού διατροφής και συμπληρωμάτων που θα σας συστήσει ο γιατρός σας.

Οι πηγές της βιταμίνης D στα τρόφιμα βρίσκονται στα άγρια ​​ψάρια (σολομός, σκουμπρί), στους κρόκους αυγών και στα μανιτάρια. Εξαιρετική επιλογή είναι και τα καλής ποιότητας γαλακτοκομικά προϊόντα και οι ξηροί καρποί.

Προβιοτικά

Περίπου το 70% του ανοσοποιητικού μας συστήματος βρίσκεται στο γαστρεντερικό σας σωλήνα. Ένας αριθμός παραγόντων, όπως η κακή διατροφή, η φαρμακευτική αγωγή και το άγχος, μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα ευεργετικών βακτηρίων στο γαστρεντερικό σωλήνα. Το γεγονός αυτό μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγιή ανοσολογική λειτουργία. Τα προβιοτικά είναι «φιλικά» βακτήρια που βοηθούν στη δημιουργία μιας υγιούς ισορροπίας της εντερικής “μικροχλωρίδας” , ωφελώντας τη συνολική υγεία. Οι περισσότερες θα τα γνωρίζεται από τη σύσταση του γιατρού σας για τη λήψη τους κατά τη διάρκεια αγωγής με αντιβιώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Lactobacillus bulgaricus bateria

Μπορείτε να προσθέσετε προβιοτικά στη διατροφή σας μέσω συμπληρωμάτων και φυσικών πηγών τροφίμων, όπως γιαούρτι, λάχανο τουρσί, κεφίρ. Καλό θα ήταν να συζητήσετε με το γιατρό σας για τα κατάλληλα προβιοτικά συμπληρώματα που ταιριάζουν σε εσάς, καθώς δεν είναι όλα το ίδιο απορροφήσιμα από όλους τους οργανισμούς!

Ύπνος

Όταν κοιμόμαστε , το σώμα μας παράγει πρωτεΐνες που ονομάζονται κυτοκίνες. Μερικές από αυτές τις κυτοκίνες βοηθούν στην προστασία του σώματος από φλεγμονή, λοίμωξη και από τις επιπτώσεις του στρες. Εάν δεν έχετε αρκετό ύπνο, ωστόσο, οι κυτοκίνες και άλλοι προστατευτικοί οργανισμοί (δηλαδή αντισώματα που καταπολεμούν τις λοιμώξεις) , μειώνονται ή δεν παράγονται πλέον, αφήνοντάς σας πιο ευαίσθητη στο να αρρωστήσετε.

Ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας στην εγκυμοσύνη!

Φροντίστε να κοιμάστε 7-9 ώρες καθημερινά, σε ένα καλά αερισμένο σκοτεινό δωμάτιο. Πολύ σημαντικό για έναν ποιοτικό ύπνο, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, είναι να κρατήσετε μακρυά από το δωμάτιο στο οποίο κοιμάστε, κάποιες συσκευές όπως το ασύρματο τηλέφωνο και ο υπολογιστής. Το κινητό σας τηλέφωνο θα πρέπει να βρίσκεται σε απόσταση τουλάχιστον 6 μέτρων από εσάς.

Μην ξεχνάτε να μένετε ενυδατωμένες, πίνοντας 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά. Η βιταμίνη C και η εχινάκεια είναι επίσης καταπληκτικοί σύμμαχοι σε αυτό το “ταξίδι”, καθώς και η αποφυγή του στρες!

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!