Now Reading
Ας Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Ας Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, βρισκόμαστε στην καρδιά του χειμώνα και το ανοσοποιητικό μας χρειάζεται ενίσχυση! Και δε λέω, ο κρύος καιρός σε συνδυασμό με το “χουχούλιασμα”, τα όμορφα βράδια με ταινίες και η μυρωδιά του τζακιού, είναι μαγεία! Χειμώνας όμως ίσον με κρυολογήματα, γριπούλες και ιώσεις.

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Πριν στραφούμε στις έτοιμες βιταμίνες του εμπορίου ή στα φαρμακευτικά σκευάσματα, ας ενημερωθούμε για το πως μπορούμε να… “δυναμώσουμε” το ανοσοποιητικό μας σύστημα φυσικά!

Εσπεριδοειδή!

Η γνωστή και σωστή συμβουλή που ακολουθεί κάθε γενιά! Πιες το πορτοκαλί σου! Η βιταμίνη C πιστεύεται ότι αυξάνει την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων. Αυτό είναι και το βασικό της στοιχείο που βοηθά στην καταπολέμηση των λοιμώξεων.

  • Ρόδι
  • Πορτοκάλια
  • Λεμόνια
  • Μανταρίνια
  • Γκρέιπφρουτ
Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Φτιάξτε υπέροχους χυμούς φρούτων που μπορείτε να καταναλώνετε καθημερινά με το αγαπημένο σας πρωινό σνακ. Ακόμη μπορείτε να εντάξετε τα εσπεριδοειδή στις σαλάτες, στο κρέας, στο ψάρι και σε πολλές συνταγές μαγειρικής.

Red Hot chilly peppers!

Μπορεί ο τίτλος να σας θυμίζει αγαπημένο συγκρότημα από τα παλιά, αλλά εδώ μιλάμε για κοκκινες πιπεριές!

Αν νομίζετε ότι τα εσπεριδοειδή έχουν την περισσότερη βιταμίνη C από οποιοδήποτε φρούτο ή λαχανικό, κάνετε λάθος! Οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν δύο φορές περισσότερη βιταμίνη C από τα εσπεριδοειδή.

Είναι επίσης μια πλούσια πηγή βήτα καροτίνης. Εκτός από την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, η βιταμίνη C μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση υγιούς δέρματος. Το βήτα καροτένιο βοηθάει να κρατάτε τα μάτια και το δέρμα σας υγιή!

Μπρόκολο!

Είναι ένα καταπράσινο λαχανικό που κάποιοι λατρεύουν και κάποιοι είναι διστακτικοί ως προς τη γεύση του. Η αλήθεια είναι πως είναι πραγματικά ένα δώρο της φύσης.

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Το μπρόκολο είναι “προικισμένο” με πολλές βιταμίνες και μέταλλα. Πλούσιο σε βιταμίνες A, C και E, καθώς και πολλά άλλα αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες, είναι ένα από τα πιο υγιεινά λαχανικά που μπορείτε να βάλετε στο τραπέζι σας. Το κλειδί για τη διατήρηση όλων των θρεπτικών συστατικών του είναι να μαγειρεύεται όσο το δυνατόν λιγότερο ή ακόμα καλύτερα, καθόλου!

Τζίντζερ!

Τα τελευταία χρόνια έχει “μπει” για τα καλά στις διατροφικές μας συνήθειες! Δίνει “ένταση” και ξεχωριστή γεύση σε κάθε συνταγή.

Το τζίντζερ έχει τη δυνατότητα να μειώσει τα επίπεδα φλεγμονής στο σώμα μας. Ακόμη, ανακουφίζει από τον πονόλαιμο και τη ναυτία.

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Αξιοσημείωτη είναι η ομοιότητα του με τη σύνθεση της ουσίας “καψαϊκίνη”, που δρα ενάντια σε χρόνιου πόνους και στη μείωση της χοληστερόλης.

Μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο, θα σας δώσει εκατοντάδες ιδέες για το πως θα εντάξετε το τζίντζερ στη μαγειρική σας.





Σπανάκι!

Ναι ναι, ο Ποπάϋ ήξερε! Το σπανάκι είναι είναι ένας ακόμη θησαυρός της φύσης, πλούσιο σε βιταμίνη C.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι επίσης γεμάτο με πολυάριθμα αντιοξειδωτικά και β-καροτένιο, τα οποία μπορεί να αυξήσουν την ικανότητα καταπολέμησης της μόλυνσης του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Πολύτιμο όσο και το μπρόκολο, το σπανάκι πρέπει να μαγειρεύεται όσο το δυνατόν λιγότερο, έτσι ώστε να διατηρεί τα θρεπτικά συστατικά του. Το ελαφρύ μαγείρεμα ενισχύει τη βιταμίνη Α και επιτρέπει την απελευθέρωση άλλων θρεπτικών ουσιών από το οξαλικό οξύ.

Γιαούρτι!

Δροσερό και κρεμώδες, είναι ένα από τα πιο υγιεινά επιδόρπια που μπορείτε να επιλέξετε! Προσοχή όμως. Τα γιαούρτια δεν είναι όλα ίδια. Να προτιμάτε ελληνικά παραδοσιακά γιαούρτια, και να αποφεύγετε τις μαζικές φίρμες των σούπερ μάρκετ.

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Το γιαούρτι είναι μια εξαίσια πηγή βιταμίνης D, οπότε αν στραφείτε στις αμέτρητες επιλογές ενσος σούπερ μάρκετ, τουλάχιστον προσπαθήστε να επιλέξετε όσα αναγράφουν τη βιταμίνη αυτή.

Η βιταμίνη D βοηθά στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και πιστεύεται ότι ενισχύει τη φυσική άμυνα του οργανισμού μας έναντι ασθενειών. Η ανάμιξή του με φρούτα είναι ένα πρώτης τάξεως superfood!

Aς Δυναμώνουμε το ανοσοποιητικό μας!

Φυσικά όσα μπορούμε να εντάξουμε στη διατροφή μας για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα είναι αμέτρητα! Η φύση μας έχει εφοδιάσει με όσα χρειαζόμαστε δίνοντας μας την πιο γερή “ασπίδα”!

Τα λέμε σύντομα…!

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!