Now Reading
Απογοήτευση: 4 τρόποι για να νιώσεις καλύτερα!

Απογοήτευση: 4 τρόποι για να νιώσεις καλύτερα!

Ποιος από μας θα ξεκινούσε μια προσπάθεια ξέροντας εκ των προτέρων ότι θα αποτύχει; Ποιος από μας θα σπαταλούσε πολύτιμο χρόνο και ενέργεια για να θέσει στόχους απραγματοποιήτους; Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι πολύτιμος και λίγος ποιος θα ρίσκαρε ν’ απογοητευτεί πιστεύοντας στο ακατόρθωτο; Απ’ την άλλη, ποιος είναι αυτός που δεν έχει νιώσει ποτέ το συναίσθημα της απογοήτευσης;

Ξέρω καλά πως στο άκουσμα της λέξης «απογοήτευση» το μυαλό πηγαίνει απευθείας στην ερωτική απογοήτευση, όμως αυτή δεν είναι η μόνη μορφή απογοήτευσης που μπορεί να λάβει κανείς… Στις μέρες μας που οι γρήγοροι ρυθμοί πιέζουν την καθημερηνότητά μας η απογοήτευση μπορεί να προέλθει απ’ όλους τους τομείς της ζωή μας. Η απογοήτευση λοιπόν μπορεί να εκφραστεί με θυμό, κλείσιμο στον εαυτό μας ή ακόμα και παραίτηση από τους στόχους μας. 

Μπορώ να ξεπεράσω την απογοήτευση με 4 απλούς τρόπους.

Ας συμφωνήσουμε λοιπόν ότι η απογοήτευση μπορεί να μας οδηγήσει σε μονοπάτια που στο τέλος τους μπορεί να μας οδηγήσουν σε ένα τέλμα. Μπορεί ακόμα να μας οδηγήσει και στην παραίτηση. Είναι όμως η παραίτηση αυτό που εκφράζει τους δυνατούς; Όχι φυσικά! κι εμείς οφείλουμε πρώτα απ’ όλα στον εαυτό μας και μετά στους ανθρώπους που μας αγαπούν να είμαστε δυνατοί.

Πάμε  λοιπόν να δούμε 4 τρόπους που μπορούν να μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε το συναίσθημα της απογοήτευσης:
  • Εξωτερικεύουμε αυτό που νιώθουμε: είναι πάντα χρήσιμο να μοιραζόμαστε αυτά που νιώθουμε με τους ανθρώπους που μας αγαπούν ή να απευθυνόμαστε σε ειδικούς που μπορούν να μας βοηθήσουν. Αυτό θα μας βοηθήσει να δούμε με μια πιο καθαρή ματιά τα πράγματα. 
  • Θέτουμε νέους στόχους: ξέρω ότι δεν είναι καθόλου εύκολο μετά από μια απογοήτευση να θέσουμε νέους στόχους. Πρέπει όμως να ξέρουμε ότι αν οι στόχοι είναι μικροί και εφικτοί τότε με προσπάθεια, σίγουρα μπορούμε να τα καταφέρουμε. Ένα κολπάκι που κάνω εγώ όταν θέτω μακροπρόθεσμους και δύσκολα πραγματοποιήσιμους στόχους είναι να τους χωρίζω σε βήματα!  Να σπάω δηλαδή τον αρχικό μου  στόχο σε  μικρότερα κομμάτια τόσο μικρά ώστε να ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω. Έτσι με την επίτευξη κάθε «υποστόχου» παίρνω δύναμη να συνεχίσω παρακάτω μέχρι να καταφέρω να φτάσω στο τέλος.
  • Δεν εγκαταλείπουμε ποτέ τον εαυτό μας: είναι λογικό όταν βιώνουμε ένα τέτοιο συναίσθημα να μην έχουμε όρεξη για τίποτα. Συνήθως το μεγάλο ξέσπασμα είναι στη διατροφή μας. Τις περιόδους αυτές καταναλώνουμε πολλά ακατάλληλα φαγητά αναζητώντας την ηδονή. Τα φαγητά ή τα γλυκά είναι αυτά μας δίνουν την ψευδαίσθηση ότι νιώθουμε καλύτερα όμως ουσιαστικά το κακό που μας κάνουν είναι μεγαλύτερο. Προσοχή λοιπόν πάντα στη διατροφή!
  • Για το τέλος άφησα αυτό που με κάνει εμένα να νιώθω καλύτερα. Κάντε πράγματα που αγαπάτε: Είναι νομίζω η καλύτερη στιγμή να κάνουμε κάτι για τον εαυτό μας. Να χαλαρώσουμε λίγο το απαιτητικό πρόγραμμά της καθημερινότητάς. Να κάνουμε πράγματα που αγαπάμε και τα είχαμε αφήσει πίσω μας! Με λίγα λόγια να κάνουμε μισό βήμα πίσω απ’ τις υποχρεώσεις μας για να γεμίσουμε πάλι τις μπαταρίες μας κάνοντας πράγματα που αγαπάμε, μας ξεκουράζουν και μας κάνουν να νιώθουμε και πάλι δυνατοί!
Απογοήτευση: 4 τρόποι για να νιώσεις καλύτερα!
Κλείνοντας…

 Λένε ότι είναι καλό να βιώνουμε ακόμα και τα  αρνητικά συναισθήματα στο μέγιστό βαθμό τους. Να  δίνουμε πάντα χρόνο στον εαυτό μας να μάθει απ’ τα λάθη του παρελθόντος και να προχωράμε μπροστά με μια όσο το δυνατόν «σωστότερη» συνέχεια. Τι να σας πω… εγώ συμφωνώ με αυτό!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ποια είναι η δική σας η γνώμη;;;

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!