4 πράγματα που με βοηθούν να καταπολεμήσω το άγχος μου

Ας ξεκινήσουμε απ’ τα βασικά! Τι είναι το άγχος. Το άγχος είναι μια ψυχοσωματική κατάσταση κατά την οποία νιώθουμε πίεση, φόβο αλλά και ανησυχία. Όσο αθώο κι αν ακούγετε, το άγχος μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμη ψυχοπαθολογική κατάσταση. Προσωπικά είμαι συγκεντρωτικός τύπος ανθρώπου. Με αγχώνει οποιαδήποτε κατάσταση με αφορά και δεν μπορώ να ελέγξω. Θέλω να μαθαίνω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ για κάθε τι που με απασχολεί για να ξέρω πως μπορώ να το αντιμετωπίσω!

Στο σημείο αυτό να διευκρινίσω ότι δεν είμαι ψυχολόγους ούτε ψυχίατρος και δεν έχω και τις κατάλληλες γνώσεις πάνω στο θέμα. Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας τους τρόπους που βοηθούν ΕΜΕΝΑ να αντιμετωπίσω το άγχος μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι τρόποι αυτοί λειτουργούν σε όλους τους ανθρώπους με τα ιδία αποτελέσματα. Άλλους μπορούν να τους βοηθήσουν λίγο, άλλους καθόλου! Αφού λοιπόν έκανα τις απαραίτητες διευκρινήσεις ας αρχίσουμε!

Συζήτηση
4 πράγματα που με βοηθούν να καταπολεμήσω το άγχος μου

Απ’ τα πρώτα πράγματα που κάνω όταν νιώθω το άγχος να με κυριεύει είναι να συζητάω το θέμα που με απασχολεί. Τι καλύτερο απ’ τη συμβουλή των ανθρώπων που ξέρεις ότι πραγματικά σε αγαπούν σε νοιάζονται και σε καταλαβαίνουν. Αρκετές είναι και οι περιπτώσεις που νιώθω την ανάγκη να απευθυνθώ στην ψυχαναλύτριά μου. Δεν λέω, καλές είναι οι συμβουλές των φίλων και της οικογένειας αλλά πάντα η συζήτηση με έναν ειδικό σε βοηθάει να ανοίξεις καινούριους δρόμους στη σκέψη και να πλατύνεις τους ορίζοντές σου.

Βόλτα-περπάτημα
4 πράγματα που με βοηθούν να καταπολεμήσω το άγχος μου

Προσωπικά το περπάτημα με τη μουσική στ’ αφτιά, με ηρεμεί και με βοηθάει να βάλω τις σκέψεις μου σε μια σειρά. Όταν λοιπόν νιώθω πιεσμένη και έχω πολλά πράγματα που πρέπει να κάνω και δεν ξέρω από που να ξεκινήσω και που να τελειώσω, βάζω τα αθλητικά μου παπούτσια και πηγαίνω μια βόλτα. Με το που τελειώσει ο περίπατός μου ξέρω ακριβώς τι πρέπει να γίνει πότε και πως. Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι είναι αυτό που βοηθάει πιο πολύ. Ίσως να είναι ο ήλιος, το αεράκι, η εναλλαγή των εικόνων, η φύση, κάτι απ’ αυτά ή και όλα μαζί.

Διαλογισμός-Αναπνοές
4 πράγματα που με βοηθούν να καταπολεμήσω το άγχος μου

Η αλήθεια είναι ότι όταν η φίλη μου η Στέλλα μου πρότεινε το διαλογισμό σαν ένα τρόπο διαχείρισης του άγχους, μου ακούστηκε περίεργο και η πρώτη μου σκέψη ήταν πως ο τρόπος αυτός δεν θα μου ταιριάξει. Δεν το κάνω συχνά, αλλά όταν έχω χρόνο μπαίνω στη διαδικασία να συγκεντρωθώ στην ανάσα μου και να αδειάσω το μυαλό μου από όλες τις σκέψεις. Περισσότερο βεβαίως σε μένα λειτουργεί σαν μέσω αποσυμπίεσες παρά σαν διαδικασία καταπολέμησης άγχους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υπερανάλυση σκέψης
4 πράγματα που με βοηθούν να καταπολεμήσω το άγχος μου

Όταν κάτι πρόκειται να συμβεί, ή όταν περιμένω κάποιο αποτέλεσμα από μια ενέργεια που έχω κάνει και το άγχος με κατακλύζει, αδυνατώ να ηρεμήσω και να ταξινομήσω τις σκέψεις που γεννιούνται με ταχύτητα φωτός μέσα στο μυαλό μου. Σ’ αυτή την περίπτωση λοιπόν η λύση για μένα είναι μονόδρομος, υπερανάλυση σκέψης. Σκέφτομαι όλα τα πιθανά σενάρια, τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν και όλες τις πιθανές λύσεις. Προσπαθώ να προετοιμάσω τον εαυτό μου για οποιαδήποτε θετικό ή αρνητικό αποτέλεσμα. Με τον τρόπο αυτό νιώθω πιο ασφαλής και το άγχος εξαφανίζεται.

Θα ήθελα πολύ να μοιραστείτε κι εσείς μαζί μου τους τρόπους με τους οποίους καταπολεμάται το άγχος σας! Αν έχετε καμιά καλή ιδέα περιμένω μηνύματά σας!

Δείτε τα σχόλια (0)

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

© ALL RIGHTS RESERVED. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΑΚΑΛΑΚΗ.

Πάντε με Επάνω!